zaterdag 25 september 2021

Bij de zee

bij de zee

wordt het ja of nee

waai ik met alle winden mee

of loop er tegenin

 

bij de zee

kom ik ergens verder mee

of blijf ik stilstaan

stopt even de achtbaan

 

bij de zee

heb ik geen idee

van tijd of uur

daar leef ik puur

 

bij de zee

waar de zon in het water zakt

het kleurenpalet mij vastpakt

ik naar adem snak

komt het vertrouwen dat was weggezakt

langzaam weer terug

 

bij de zee

weer vaste grond

kan ik verder

geleid door mijn Herder


Ook deze maand liep ik regelmatig bij de zee. Hieronder een selectie van de foto's die ik er maakte. Soms veel kleuren en fraaie luchten, soms grijs met een sprankje blauw. Maar ook dan spektakel.











Geen zon te bekennen, maar ook dan spektakel, al is het wat lastig te zien de twee foto's:










1 opmerking:

Wil je reageren? Leuk! Laat hier een reactie achter of stuur een email naar: doordeogenvanjeanet@gmail.com