woensdag 21 september 2022

Langs de weg

In de zomer had ik een paar weken een logee: een hond. Dat betekende veel wandelen, veel thuis werken, veel in de tuin zijn. Het was warm weer met soms wat regen. Tijdens het wandelen zag ik van alles langs de weg, maar met een lobbes van 40 kg aan de lijn kon ik geen foto’s maken. Dan ging ik later op de dag wel eens zonder hond op pad om de foto’s alsnog te maken. Want het waren veel mooie dingen die ik zag. Voornamelijk bloemen, dus die kom je veel tegen in deze blog. Kijk mee, hopelijk geniet je er net zo van als ik doe en gedaan heb.


Mijn logeeđź’š


Hij trok nogal wat planten en bloemstengels uit mijn tuin. Niet leuk, maar met deze blik kon ik toch haast niet boos worden.


Poging tot een selfie. Allebei nat, allebei genoten.


Meneer ging gewoon midden in het water liggen. Niet mijn keuze, maar nat was ‘ie toch al.

 













Op de drie foto's hierboven staat een uitgebloeide tulp. Mooie vanger van (zon)licht. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je reageren? Leuk! Laat hier een reactie achter of stuur een email naar: doordeogenvanjeanet@gmail.com