zaterdag 30 oktober 2021

her-vorm mij

her-vorm mij

als ik

af ben gaan wijken

 

her-vorm mij

als ik

niet op U wil lijken

 

her-vorm mij

als ik

niet naar U wil kijken

 

her-vorm mij

als ik

niet in Uw spoor loop

 

her-vorm mij

als ik

alleen op mensen hoop

 

her-vorm mij

als ik

van U wegloop

 

her-vorm mij

als ik

denk zonder genade te kunnen

 

her-vorm mij

als ik

denk zonder geloof te kunnen

 

her-vorm mij

als ik

denk zonder het Woord te kunnen

 

her-vorm mij

als ik

denk dat het niet opvalt

 

her-vorm mij

als ik

meen dat het wel meevalt

 

her-vorm mij

als ik

alles heb verknald

 

her-vorm mij

schenk mij Uw genade

 

her-vorm mij

schenk mij geloof

 

her-vorm mij

schenk mij Uw Woord

 

her-vorm mij

herstel mij

vernieuw mij

 

door Uw genade

leef ik

door geloof

leef ik

door Uw Woord

leef ik

 

her-vorm mij

elk uur

elke dag

 

her-vorm mij

dat ik

leven mag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je reageren? Leuk! Laat hier een reactie achter of stuur een email naar: doordeogenvanjeanet@gmail.com