zaterdag 2 juli 2022

Juni-jubel

Nadenkend over wat ik zou bloggen vandaag, bedacht ik dat een fototerugblik op de maand juni wel leuk is. Ik zocht een titel en kwam uit op Juni-jubel. Dat is wel een feestelijke naam hoor, voor een maand die niet alleen maar jubel was. Er was ook pijn, ongemak, niet lekker in mijn vel zitten. Maar er was ook weer wat rust, wat oog krijgen voor de omgeving, de natuur. Dus deel ik graag wat foto’s. Kijk je mee?



























Tegelijk houd ik wel een beetje van een uitdaging. Ik bedacht om juni-jubel voort te zetten in juli-jubel. Van elke dag in de maand juli iets moois opschrijven. Het is nog maar 2 juli vandaag, dus die van gisteren heb ik nog wel paraat ;). Of ik het onthoud, vol houd en hier ga delen: nog geen idee. Maar het idee is er en dat is al heel wat waard. 



1 opmerking:

Wil je reageren? Leuk! Laat hier een reactie achter of stuur een email naar: doordeogenvanjeanet@gmail.com