zaterdag 29 april 2023

3x mooi

3 foto’s

Vandaag zei ik tegen iemand: “ik wil laten zien hoe mooi de wereld is en hoe mooi het licht is”. Vanavond dacht ik daar tijdens een wandelingetje nog even over na en bedacht mij dat ik het ook zélf wil zien. Dat klinkt misschien logisch. Maar als ik even in de knoop zit en mezelf terugtrek, lukt het niet altijd om naar buiten te gaan, of om mijn omgeving te zien. Ik kijk wel, maar zie het niet, zoiets.

 

Vanavond was ik aan het twijfelen of ik nog wilde gaan lopen. Er was een dreigende lucht, het leek te gaan regenen. Maar volgens de weer app bleef het droog. Dus ik er toch op uit. En toen zag ik het mooie licht, de zon die fel schijnt. Bomen en struiken die afsteken tegen de donkere wolken. Hoe mooi past het dan bij mijn eerdere uitspraak van vandaag. Ik deel de foto’s hier met jullie. 











3 mooie plaatjes die ik zomaar tijdens een korte wandeling tegenkwam. En ja, die lantaarnpaal op de tweede foto vind ik lelijk, maar dat is dan maar zo. Een foto zonder lantaarnpaal zette de bomen er niet zo mooi op.

3 jaar

De titel van dit blog, 3x mooi, slaat ook op iets anders. Deze week bestaat mijn blog namelijk 3 jaar. Ik vierde het met een gebakje en de wens weer vaker te gaan bloggen. Leuk dat je meeleest en dat je reageert, dank je wel daarvoor. Hopelijk blijf je dat doen en kan mijn blog verder groeien. Dus als je het wilt delen met anderen: graag. Als je over iets wilt lezen / zien: laat het mij weten, wie weet kan ik er wat mee.


En verder?

Ik wil laten zien hoe mooi de wereld is en hoe mooi het licht is. Ik wil ook Licht uitstralen. Licht met een hoofdletter. Dat is het Licht van God, Die alles zo mooi gemaakt heeft en er altijd bij is. Het leven is misschien niet altijd gemakkelijk, dat heeft God ook niet toegezegd. Maar Hij leidt u, jou en mij er doorheen op weg naar Zijn mooie toekomst. Hij geeft kracht voor vandaag, blijde hoop voor de toekomst. Hij geeft leven voor altijd. Groot is Zijn trouw! Omdat Hij erbij is, kan ik het leven aan. Omdat Hij erbij is, kunnen en mogen wij leven in Zijn wereld, wat een rijkdom!

3 opmerkingen:

  1. mooi en inspirerend💛

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je 3 jarig bestaan en blijf delen en schrijven want ik heb je link ook in mijn leeslijst staan en welicht vind je het ook leuk om eens naar mijn 2 websites op visite te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je reageren? Leuk! Laat hier een reactie achter of stuur een email naar: doordeogenvanjeanet@gmail.com