zaterdag 3 juli 2021

Fotorondje: mijn favorieten van juni

Tijd voor weer een fotoblogje. 

Het is weer een nieuwe maand, dus ik bedacht dat het misschien leuk is om wat favoriete foto's van de afgelopen maand te laten zien. Wie weet komt er binnenkort nog zo'n blogje, want dit is nog lang niet alles...   

Het zijn foto's van dichtbij huis, soms zelfs gewoon in de tuin. Mooie dingen, zomaar tegengekomen of soms bewust opgezocht. Juni was een maand van mooie wandelingen. Af en toe al heel vroeg 's morgens op pad, zoals bij de fazant en de haas. Heerlijk vind ik dat. Niet dat ik zo vroeg mijn bed uit 'moet'. Maar wel dat vroege buiten zijn, als de vogels je wakker fluiten, de zon langzaam opkomt. Als ik dan thuis kom, is de dag voor een ander net begonnen. Oftewel: om 8 uur 's morgens al weer terug zijn en er al 10 km op hebben zitten. 

Geniet mee met dit fotorondje, ik hoor graag wat je er van vindt! 




Al vaak gehoord, nu ook eindelijk gezien 



In de ideale situatie haal je alle in de weg staande grassprieten weg,

 maar ja, dat kan natuurlijk niet...




Puur natuur, deze mooie blauwe kleur!





Er was net een bootje voorbij gevaren. 

Ik vond het wel leuk om de golf te 'vangen' 

die er achteraan kwam.




Rozemarijn in bloei




6 opmerkingen:

  1. Hallo , ik zag je link staan bij huisvlijt en kom eens gezellig op visite. Je website staat wel heel erg links en is wel moeilijk te lezen maar is me beetje gelukt. De foto's zijn heel mooi en zeker die van de lis en de kikker. Maar ook de andere hoor. Wens je mooie dag vandaag met gezellige momenten. Groetjes Tine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Tine, ja dat is wel een mooi concept he die linkparty van Huisvlijt. Lees / bekijk je mijn blog op mobiel of tablet? Soms maakt dat uit hoe een blog dan getoond wordt.
      Dank voor de complimenten, fijne week.
      Groeten, Jeanet

      Verwijderen
  2. Dat zijn wel prachtige foto's allemaal! Fijn dat je zo bezig bent met het vastleggen van de mooie natuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Ja, dit hoort zeker bij de zomer, wat mij betreft. Dank voor het compliment.

      Verwijderen

Wil je reageren? Leuk! Laat hier een reactie achter of stuur een email naar: doordeogenvanjeanet@gmail.com