maandag 3 januari 2022

Weer december

Tijd voor weer een fotoblog. Al bladerend door de foto’s van afgelopen maand kwam ik uit op de titel Weer december. En dat is dubbel bedoeld: even terug naar december en het weer in december. Er waren grijze en lichte dagen, er waren veel lichtjes in het donker, er was vorst. Genoeg fotoinspiratie.



Een grijze dag, maar kijk die geulen eens. Zo mooi. Het zijn kunstwerkjes op zich. 



Eigenlijk is deze foto mislukt. Maar ergens is die ook wel weer mooi. 
Hoe weinig je soms ook kunt zien, hopelijk zie je wel licht. Al is het maar vaag.



Geen al te scherpe foto. Maar ik moest inzoomen om niet in het water te vallen. Zie je die knoppen? Voorbereiding op een nieuw seizoen.




Hoera, het heeft gevroren. Ik moét tussen de middag op het werk even naar buiten en maak bovenstaande foto’s. 





Een dag later heeft het weer gevroren. Deze foto’s heb ik gewoon 
bij mij in de tuin gemaakt. Dichterbij huis kan niet.

IJs / bevroren spinnenwebben op de ramen. 
Met de blauwe lucht op de achtergrond geeft het een mooi plaatje. 

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je reageren? Leuk! Laat hier een reactie achter of stuur een email naar: doordeogenvanjeanet@gmail.com